35b664db48921691c27183af0c586f5c

Η Google ανακοίνωσε ότι το 2018, θα εγκαταλείψει τις διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων που δεν παρέχουν δυνατότητα παράβλεψης και εμφανίζονται στην αρχή κάποιου βίντεο του YouTube.

Σε σχετική δήλωση που έκανε πρώτα στο Campaign και αργότερα επιβεβαιώθηκε και από το The Verge, εκπρόσωπος της Google είπε ότι η εταιρεία θα εστιάσει σε μορφές διαφήμισης που είναι περισσότερο ελκυστικές στους διαφημιστές και στους θεατές.

“Δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μία καλύτερη εμπειρία διαφημίσεων για τους online χρήστες. Ως μέρος αυτής της προσπάθειας αποφασίσαμε να εγκαταλείψουμε την υποστήριξη των διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων που δεν παρέχουν δυνατότητα παράβλεψης από το 2018 και θα εστιάσουμε σε μορφές (διαφήμισης) που λειτουργούν το ίδιο καλά, και για τους χρήστες και για εκείνους που θέλουν να διαφημίσουν προϊόντα” είπε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Αν και αυτά είναι εξαιρετικά νέα, δεν σημαίνει ότι το YouTube θα σταματήσει όλες τις “unskippable ads”. Μορφές που περιλαμβάνουν διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης των 15 και 20 δευτερολέπτων θα παραμείνουν, και το πιθανότερο είναι ότι θα βλέπουμε “bumper ads” των 6 δευτερολέπτων αντί για αυτές που μπορείτε να παρακάμψετε μετά τα πρώτα λίγα δευτερόλεπτα.

Πηγή

Advertisements