b0d8b15e29aac198feba72a65a3d0bc1

Τα εισιτήρια στη φυσική, χάρτινη μορφή τους ενδέχεται να αποτελέσουν παρελθόν αν το ψηφιακό σύστημα “Presence” της εταιρείας Ticketmaster “πιάσει”.

Η εταιρεία παροχής υπηρεσιών ticketing συνεργάστηκε με την εταιρεία “δεδομένων-μέσω-ήχου” Lisnr για την υλοποίηση μίας τεχνολογίας που χρησιμοποιεί υπέρηχους για τη μεταφορά δεδομένων μεταξύ της συσκευής σας (π.χ smartphone) και της εταιρείας που διοργανώνει κάποια συναυλία για παράδειγμα στον χώρο της εκδήλωσης. Το όφελος για τους καταναλωτές είναι βεβαίως η ταχύτερη είσοδος στον χώρο της εκδήλωσης, ενώ για την Ticketmaster ότι γνωρίζει ποιος βρίσκεται στην εκδήλωση, με στόχο να μειώσεις τις απάτες.

Η τεχνολογία της Lisnr χρησιμοποιεί αυτό που ονομάζει η ίδια “Smart Tones” στο δύσκολο να ακουστεί εύρος συχνοτήτων των 18,7-19,5kHz για τη μετάδοση δεδομένων μεταξύ συμβατών συσκευών. Οι διοργανώτριες εταιρείες μπορούν να τοποθετούν δέκτες γύρω από τον χώρο της εκδήλωσης ή της συναυλίας, οι οποίοι μπορούν να παρακολουθούν ακριβώς που βρίσκονται οι άνθρωποι ώστε να στέλνουν ειδικά προσαρμοσμένα μηνύματα όπως “επιστρέψτε στις θέσεις σας”.

Σύμφωνα με το VentureBeat, η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξακρίβωση της ταυτότητας των συμμετεχόντων σε μία εκδήλωση ή όσων παρακολουθούν μία συναυλία ακόμα και αν μιλάμε για “εκατοντάδες εκατομμύρια εισιτήρια” και πως η τεχνολογία πρόκειται να λανσαριστεί σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Στα μελλοντικά σχέδια της Ticketmaster επίσης συμπεριλαμβάνεται η χρήση της τεχνολογίας για αγορές από τους επισκέπτες και τους παραβρισκόμενους χωρίς την χρήση πιστωτικών καρτών ή τη χρήση της τεχνολογίας NFC, καθώς και για να δώσει τη δυνατότητα στους καλλιτέχνες να έχουν μία περισσότερο στενή σχέση με τους fans.

Η Ticketmaster δεν είναι η μόνη εταιρεία που θέλει να επωφεληθεί από τη χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας ήχου. Η Jaguar- Land Rover χρησιμοποιεί τη τεχνολογία της Lisnr για τη ταυτοποίηση συγκεκριμένων οδηγών ώστε να μπορεί να διαμορφώσει ειδικά το εσωτερικό των αυτοκίνητων της με βάση το γούστο τους, το κάθισμα ή τον κλιματισμό του αυτοκινήτου κ.λπ. Η Chirp επίσης στέλνει δεδομένα μεταξύ iPhones εδώ και χρόνια ενώ η Google χρησιμοποιεί υπέρηχους ως τμήμα του Nearby Messages API.

Πηγή

Advertisements