Δεν υπάρχει τελικά κανένας τρόπος να κρυφτείς από το Facebook…

Η Facebook παραδέχτηκε ότι παρακολουθεί την τοποθεσία των χρηστών είτε έχουν συναινέσει, είτε όχι!

Οι ωραίες πρακτικές της Facebook συνεχίζουν να έρχονται στο φως λόγω της τρέχουσας εξέτασης της εταιρείας από Γερουσιαστές στις ΗΠΑ. Αυτή τη φορά, ο αναπληρωτής διευθυντής του τομέα ιδιωτικότητας της Facebook, κ, Rob Sherman, παραδέχτηκε ότι μπορούν να παρακολουθούν την τοποθεσία του χρήστη, ακόμη και όταν ο τελευταίος έχει επιλέξει να μην γίνεται αυτό για τον λογαριασμό του.

Ο κ. Sherman εξήγησε ότι η παρακολούθηση αυτή γίνεται για να του σερβίρουν τις κατάλληλες διαφημίσεις στο News Feed του λογαριασμού του, για να εμφανίζουν προσφορές από το Marketplace που αφορούν την περιοχή του, για να φαίνεται η παρουσία του στους φίλους του μέσω της λειτουργίας Nearby Friends και για να προσαρμόζουν γενικότερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, όπως για παράδειγμα την πρόβλεψη του καιρού.

Επιπλέον, ο κ. Sherman τόνισε ότι αυτή η παρακολούθηση της τοποθεσίας μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους. Ο πρώτος και ο πιο προφανής είναι με τη συναίνεση του χρήστη, ο δεύτερος με τα check-ins και τα tags σε αναρτήσεις ή φωτογραφίες και ο τρίτος μέσω της διεύθυνσης IP. Για τους δύο τελευταίους τρόπους επισημαίνει πως ο εντοπισμός του χρήστη γίνεται στο περίπου, σε αντίθεση με τη μέγιστη ακρίβεια που προσφέρει η συναίνεση για το location tracking.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Facebook στην πολιτική της,Ακόμη και αν κάποιος χρήστης δεν ενεργοποιήσει τα Location Services, η Facebook μπορεί να καταλάβει ποια είναι η τοποθεσία του μέσω των πληροφοριών που μοιράζεται στο κοινωνικό δίκτυο και από τις συνδέσεις που πραγματοποιεί στις υπηρεσίας της.Για την παρακολούθηση της τοποθεσίας έχει στηθεί ξεχωριστή ομάδα προγραμματιστών που διαχειρίζεται και επεξεργάζεται αυτά τα δεδομένα μέσω κάποιων APIs που είναι διαθέσιμα αποκλειστικά για χρήση στο εσωτερικό της εταιρείας.

Που καταλήγουμε; Δεν υπάρχει τελικά κανένας τρόπος να κρυφτείς από τη Facebook εάν χρησιμοποιείς τις υπηρεσίες της. Η εταιρεία θα βρίσκει πάντοτε τρόπους για να εκμεταλλευτεί τους εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες της για να αποκομίσει κέρδη μέσω των διαφημίσεων, οπότε, είτε παίρνεις την απόφαση να ζήσεις με αυτό, είτε αποχωρείς.

Πηγή:

thehill.com

techgear

foulscode.com

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s